کد خبر: لزوم-حل-مشکلات-زیر-ساختی-دراجرای-دولت-ا
۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
لزوم حل مشکلات زیر ساختی دراجرای دولت الکترونیک/ بیمه سلامت عملکرد قابل قبولی دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت، مصطفی طاهری گفت: سامانه ها و خدمات الکترونیک شامل تعامل بین ارائه دهنده خدمت و بیمه شدگان بوده به طوری که این خدمات از طریق اینترنت ارایه می شود.

نماینده زنجان در مجلس یازدهم افزود: خدمات الکترونیک، خدماتی دو طرفه است که از طریق اینترنت به کاربران خدمت رسانی میکند.

وی تصریح کرد: یک میلیارد یورو برای بیماری ویروس کرونا تخصیص داده شد، اما به دلیل تعدد سامانه ها و عدم ارتباط آنها با یگدیگر در این مورد دچار مشکل شدیم؛ به عنوان مثال در یک اداره سامانه های متعددی وجود دارد وبه خاطر عدم ارتباط با یگدیکر لینک نیستند.

طاهری اظهار داشت: بیمه سلامت در ارایه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان عملکرد قابل قبولی دارد.

نماینده زنجان در مجلس یازدهم شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ریشه ای تعدد سامانه ها است و یک بانک اطلاعاتی واقعی در کشور وجود ندارد که باید بصورت زیرساختی حل و فصل شود؛ متاسفانه دولت الکترونیک هنوز به اهداف اصلی خود نرسیده و تنها دیجیتالی کردن اسناد انجام شده و سامانه ها بطور واقعی الکترونیکی نشدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha